06 lipca 2015

ZAPRASZAMY


 "Jestem lesbijką. Kto by pomyślał, ze 19-nasto letnia Kathrina Peterson może być „tym czymś”.  Niestety, wiem tylko o tym ja. Moja rodzina nie trawi homoseksualistów. Wolą „normalne związki”. Najgorsza jest myśl, że nie mam się przed kim wygadać. Wszystkie dziewczyny maja chłopaków. A ja? jestem sama, nieszczęśliwa, oddalona od wszystkich. 
– Mówicie, że nie trawicie gejów, lesbijek. A co byście zrobili, gdybym była jedna z nich? 
– Ale chyba nie jesteś.? 
– Nie… – zająknęłam się – a nawet jeśli? 
– Nie podpuszczaj nas. Nie chciałbym wyrzucić cię z domu Kathrina – ujął to mój ojciec.  Wtedy nie mogłam nic przełknąć. Zabolało. Bardzo zabolało."

Jeśli się spodobało, to zapraszamy w poniższy link ♥

/JK
(/kubivkjuliv)

2 komentarze:

Każdy komentarz to motywacja, a dla Ciebie to chwila taki napisać!
Podziel się ze mną swoją opinią!