03 stycznia 2015

Welcome.. ^^

Cześć Wszystkim.
   Jestem Julia, mam paręnaście lat. Mieszkam w #Polska. Co mam o sobie powiedzieć..? W sumie, dowiecie się o mnie sporo, czytając tego bloga. Pewnie myślicie, skąd moje zainspirowanie do pisania.. Otóż, jestem jedynaczką. Czasem przemieszają mi się po głowie przeróżne dziwne historie, nie tylko z mojego życia, ale i z filmu. Pomieszane, dają ciekawy efekt. Czy tak będzie też i tym razem.. okaże się "w praniu".
  Życzę wam, miłego, ciepłego czytania rozdziałów.  A z racji tego, iż mamy 3-ego stycznia, życzę wam Wszystkiego Najlepszego w nowym roku, dużo sukcesów na koncie..
      Do zobaczenia w pierwszym rozdziale. :*

/JK




(Szukam współtwórcy tego bloga, autora, który będzie pisał ze mną wszelkie rozdziały. Chętnych proszę o kontakt, na e-mail: julekgulek20@gmail.com lub przez Twitter'a {nick podany u dołu strony})

2 komentarze:

Każdy komentarz to motywacja, a dla Ciebie to chwila taki napisać!
Podziel się ze mną swoją opinią!